Časté dotazy k objednávkám a doručení
Objednávka a platba
Jak si objednám?
Pro objednání jednoduše přidejte produkt(y) do košíku, vyplňte doručovací údaje, telefonní číslo a e-mail, vyberte požadovanou metodu doručení a platby a je to hotovo.
Pokud budete mít jakékoliv otázky nebo pochybnosti během procesu objednávky, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže s dokončením vaší objednávky.
Možu si objednat po telefonu?
Ano, můžete! Rádi vaši objednávku zadáme za vás. Mějte však prosím na paměti, že nejsme oprávněni přijímat platby po telefonu, takže vám rádi pošleme potvrzení objednávky a platební odkaz e-mailem.
Jaké možnosti platby jsou k dispozici?
Při zadávání objednávky na webových stránkách můžete platit následujícími způsoby:
- Kreditní karta
- Paypal
- Klarna
- Bankovní převod
Proč ještě nebyla moje platba zúčtována?
Nemáme oprávnění provést platbu, dokud neodešleme vaši objednávku. Proto může platba být označena jako "čekající" nebo se vůbec nezobrazí! Jakmile vaši objednávku odešleme, budeme vás o tom informovat e-mailem a zároveň zrealizujeme platbu za danou objednávku. Pokud máte jakékoliv otázky nebo pochybnosti ohledně tohoto procesu, neváhejte nás kontaktovat.
Byla mi zúčtována platba, ale ještě jsem neobdržel/a svou objednávku!
To může být způsobeno zpožděním nebo problémem s dopravou. Bohužel k těmto zpožděním občas dochází, ale pokud máte jakékoliv otázky ohledně tohoto, doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis pro nejlepší radu.
Kolik stojí poštovné?
Poštovné se liší! Vždy nabízíme bezplatné poštovné u objednávek nad £99, jinak budou náklady na poštovné a možnosti vždy viditelné při dokončení objednávky.
Můj produkt není skladem, mohu objednávku zadat nyní?
Určitě! Pokud je produkt(y) momentálně vyprodán, vaše objednávka bude v našem systému rezervována, dokud všechny položky nebudou opět na skladě a připraveny k odeslání. Nemáme oprávnění provést platbu, dokud neuzavřeme a neodešleme objednávku. To znamená, že platba nebude stržena z vašeho účtu nebo se může zobrazit jako čekající, dokud nebude objednávka odeslána. Mějte na paměti, že při bankovním převodu platbu obdržíme před odesláním.
Potřebuji více informací o produktu před objednáním
Vždy se snažíme napsat co nejpodrobnější popisy produktů a zahrnout všechny specifikace, technická data a návody k produktům, ale někdy potřebujete ještě něco navíc. Pokud potřebujete další údaje nebo specifikace o produktu, na který se díváte, můžete se na nás vždy obrátit pro více informací.
Možu si produkty prohlédnout před objednáním?
Ano, určitě! Máme nově zrekonstruovanou showroom v Greenwichi, Londýn, kde máme vystaveno různé krby, takže si můžete načerpat spoustu inspirace. Více informací o showroomu si můžete přečíst zde.
Pokud máte dotaz na konkrétní model krbu, kontaktujte náš tým, který vám rád poradí.
Možu změnit svou objednávku?
Ano! Pokud jste změnili názor, vždy máte možnost změnit nebo aktualizovat svou objednávku.
Jak funguje vaše garance ceny?
Bioethanol-firepalce.co.uk nabízí garanci ceny na všechny naše produkty. To znamená, že pokud najdete bio krb podobný některému z našich produktů jinde, dorovnáme cenu. Pokud chcete využít naší garance ceny, kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím živého chatu na webových stránkách nebo pošlete e-mail na adresu info@bioethanol-fireplace.co.uk. Existuje několik požadavků, které musí být splněny, abychom mohli nabídnout dorovnání ceny, o kterých se můžete dozvědět více zde.
Dodávka
Jaká je doba doručení?
Doby doručení se liší. Snažíme se mít skladem většinu našich produktů, abychom zkrátili dobu doručení, ale někdy se stane, že některé naše produkty jsou vyprodány nebo jsou to produkty, které nejsou skladem, což prodlužuje dobu doručení.
Pokud jsou produkty skladem, doba doručení bývá obvykle 1-3 pracovní dny. Pokud je produkt skladem v našem dánském skladu, doba doručení je 1-2 týdny. Pokud je produkt mimo sklad, doba dodání může být od 3 do 8 týdnů.
Doba doručení a očekávaný datum skladem jsou vždy uvedeny u každého produktu. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně doby doručení konkrétního produktu, kontaktujte náš zákaznický servis.
Dodáváte do Irska?
Určitě! Většinu našich objednávek posíláme do Irska z našeho skladu v Dánsku. Doba doručení je přibližně 4-5 pracovních dnů při odeslání z Dánska a poplatek za doručení je £19. Při odesílání z Dánska se vyhýbáme dalším celním poplatkům a daním.
Více informací o doručení bioethanolových krbů do Irska si můžete přečíst zde.
Dodáváte na Isle of Wight a Isle of Man?
Určitě! Doba dodání bude však o něco delší. Měli byste očekávat, že objednávka dorazí za 4-5 pracovních dnů, pokud je produkt skladem. Mějte také na paměti, že nemůžeme posílat bioethanolové palivo na Isle of Wight, Isle of Man, Jersey ani Guernsey.
How will I be notified of my delivery?
You'll always be notified by e-mail once we ship your order from our warehouse. We'll send you tracking as well as an invoice.
However, should your item be a stock item from our Danish warehouse, you'll be notified once we ship your order to our UK warehouse, and further once the order has left our UK warehouse.
Can the fireplace be carried inside my house?
Yes it can! We offer white glove delivery with BJS. For an extra £99, BJS offers to carry the fireplace inside the house and place it in the room you prefer.
I didn’t receive my order
If this is the case; we're sorry! This might be due to a delay from the delivery company we use. It could also be (which we most certainly do not hope!) that the package has been lost in transit.
If you haven't received your order within the stated delivery time slot, we encourage you to contact customer service to investigate further.
I didn’t receive all the items from my order
If you didn't receive all items from your order, it could be that the missing items are sold out and will be shipped when they're back in stock at the warehouse.
Sometimes we ship your orders in individual packages, and not together, and one of the packages might be delayed and will arrive a bit later than the other packages.
My product(s) are defect!
Oh no! We always make sure that the packages are well packaged and secure before delivery, however, sometimes transport damage does happen, which is unfortunate. Please let us know and we'll find a solution.
What's your return policy?
If the fireplace doesn't live up to your expectations, you can return the product within 14 days of receiving it. Fill out the form or contact out customer service to hear more about the return process.